Iklan

22 June 2011

Update...

Hai..sorry aku kata nak aupdet hari2 upanya x menjadi sb sibuk dengan tuigas harian n anak2...so hari ni sebelum hantar anak bujang kecik aku ke sekolah nak corat-coret sikit pasal info 2 hari lepas....hari isnin 20/6/2011 adalah hari terbuka sekolah agama ank2 aku,aku pergi lambat cikit dalam pukul 9.30am..bukan apa nak ambil penyata 3 orang ank..kalau datang awal2,ank yg pertama dapatlah awl..yg kedua n ketiga duk belakang..nanah nak tunggu turn..so aku decide untuk g lambat n orang pon dah kurang banyaknya...so perhitungan aku kali ni berjaya,hanya setengah jam je aku di sana....



Balik sekolah kebangsaan tengahari tu anak dara aku sorang tu bagitau..."ibu ,malam ni kita g makan Marrybrown Aitam nak..." aku pon cakap,.."ai,Khaulah nak belanja ke?"...dia kata dia dapat kupon daripada sekolah yang setiap hiudangan bernilai Rm5..apa2hal pon ke bgtau Abie dulu boleh ke x..padahal aku dah tau jawapannya,yang abie pasti ON punya lah....so malam tu pukul 8.15pm kitaorang g makan MB guna kupon tu yang pejalanannya kurang dari 15 minit dr Simpang Renggam sb naik hway.....walaupon guna kupon rm5 kali dengan 6 orang dah berapa....Alhamdulillah,kenyang...(pic kt MB akn diupload sekembalinya hasben dr kg sb pic dlm hpnnya)

                                   Ni lah upa bentuk kupon MB tu...set pon kitaorg amik yg sama...

Petang Isnin tu happyday tuk ank bujang kcik aku tu sb basikal yg aku iklankan dalam mudah.my tu dah pon laku,dengan harga rm90 bolehlah wat tambah2 beli basikal yang dia idamkan tu...sebelom org tu smpai aku n hasben hantar repair rantai basikal dulu kat satu2nya kedai apek di sini...nak jual kenalah pastikan barang tu elokkkan,x lah org rasa tertipu..

                                                     Apek tu tgh betulkan rantai basikal...


                                         Hasben tgh bebual ngan tokey kedai cermin mata sebelah...

                                Budak2 Kg.Chokro sedang menunggu giliran nak betulkan basikal...

                                  Ceh2 wah nak tungu pandai budak sorang ni...sudahnya hampeh...

 Dah siap....nak tau berapa upahnya.....RM2..murahkan...

anyway thanks kepada pembeli itu sb sudi menbeli basikal itu untuk dihadiahkan kepada anknya juga...basikalnya dh jual tp link masih ader...http://www.mudah.my/Basikal+6+bulan+digunakan-9777640.htm

Hari selasa merangkap semalam x da apa yang best just murah rezeki kerana dapat beli durian longgok adalah dalam 10 biji hanya rm25 je...aku rasa kalau timbang kedai x dapat rege tu..isi dia pon baik dn sedap x de lah yang buang2...puas makan....aku ingat hari ni aku nak jengguk lagi manatau dusun akk yg jual tu gugurkan banyak lagi hari ni leh beli lagi...aku nak bg ank2 makan puas2 biar diaorg rasa jemu ooo...lain kali nampak org durian x terliur...hehehe,...sabar nak,ader rezeki kita beli lagi yea...(pic durian pon nti aku upload skrg tak dan lah)

  Letak dalam bakul senang nak angkat dr kete....jahanam bakul baju tu mek Nor....(terngiang2 sore akk aku)

Nampak buruk tapi isinya...ummmpphhh.....






Oklah,sampai sini dulu yg sempat aku update sb nak bersiap hantar ank,malam nanti kalo sempat aku log in lagi...tp x janji k. ...daaaa



No comments: